Saturday 23 March 2013

International Culture Night 2013 at UTP

ASSALAMUALAIKUM.


Time nak dekat final ni lah aku rajin nak update. Apa kes entah kan. Tapi kalau aku tak update nanti aku lupa apa nak tulis. Baik aku tulis je sekarang ni. Merapu merapan pun boleh lah. Alang-alang baru dapat all pictures from my friend, Ika pagi tadi. Apa kata aku start hahahahaha >.<

Okay. Hari tu, time baru habis kelas. Tetiba ada budak UTP datang jual tiket event ni. So, weolls reramai plan nak pergi sebab fikir assignments semua dah takder. But then!! Assignment tak pernah takder kau tau. Dah start study week pun tak submit lagi. Hmmm hmm. 

Majority classmates wa pergi. HAHAH. Semua tertipu gara gara ingat assignments semua dah takder. Padahal T_T

This! Bila sampai je terus macam jakun sikit. Sikit jela. haha. Ambil gambar dulu. *kicikkicik* So, aku rasa sangat kagum with those facilities provided by UTP. Untung student student UTP ni. Kalau tak belajar rajin rajin rugi duit lah. Bayar mahal mahal. Hmmm. 

So, this is an event of 
International Culture Night for 2013




 This is my ticket, no. 1690. 


Aku ingatkan dapat lah jumpa schoolmates yang study kat UTP ni. Tapi malangnya memang tak dapat jugak. Haishhh. Duduk Perak sesama. Tapi jumpa sekali je sepanjang 2 tahun ni. Apa pun tak boleh -.-'


An empty stage of UTP Chancellor Hall. 




Pastu kan pastu kan. Start dah culture dance dorang. Banyak jugak lah negara negara timur tengah and ada lah satu dua macam dalam benua afrika kot. Entah lah I don't know. Failed geography duh camni. Hmmm. Takpelah, janji ada gambar for certain countries yang sempat aku ambil. Ihiks. 

But, seriously. Seronok pergi event ni. Tak tipu!! Even when other countries' punya culture dances or whatsoever. But they still can enjoy it and don't judged it. It's totally deabak! :D

Kebanyakkan dorang dorang ni semua student yang belajar kat UTP kot.. But ada jugak some of them yang datang wakil dari UKM, UM and ada dari private university.









actually, banyak lagi gambar nak dimasukkan. Oleh kerana kesempitan line. Hahaha. Setakat ini sahaja yang saya mampu sajikan. Bahaha.


okay, this group yang kat atas ni orang orang dia sumpah kiut miut tak tipu gila gila. Serious. Dah lah tinggi. Pandai pulak kan. TURKMENISTAN!

And!! ada one more. MOZAMBIQUE!! Did you ever heard that name? Memang gempak. Tu je nak cakap. Kalau nak tau acane rasa gempak seronok teruja best. Join lah event next year pulak. ihiks :3

p/s : Wish me luck for my final exam kawan kawan. InshaaAllah akan Dia balas jasamu :)


안녕
annyeong


1 comment:

IR Nizam Mustapha said...

haha...Ikin...org Turkemistan memang cantik2 memang hensem2..haha...putih melepak..mata biru....awwww!!! btw, ada satu lagi event sama mcm ICN nie...tapi antara university...jom dtg UTP dude!! haha.....